طراحان اطلاعات و ارتباطات تارادیس
(با مسئولیت محدود)

021-88852556
021-88443943

برای دریافت مشاوره رایگان و یا سفارش محصولات و خدمات، با ما تماس بگیرید.

اهمیت ایمیل مارکتینگ در سال 2017

;
<p>ایمیل مارکتینگ یکی از روش های بازاریابی مانند سئو است.یکی از بهترین روش ها برای دریافت مشتریان وفادار، ایمیل مارکتینگ است. ارسال خبرنامه با استفاده از ایمیل مارکتینگ، یکی از روش هایی است که می توان در آن آخرین مقالات و خبرها برای کاربران ارسال کرد.</p>

» اهمیت ایمیل مارکتینگ در سال 2017

ایمیل مارکتینگ چرا در سال 2017 اهمیت بیشتری پیدا می کند؟ براساس تحقیقات انجام شده، در سال 2017 مقدار اکانت های ایمیل به 4.2 میلیارد و کاربران ایمیل به 2.7 میلیارد نفر خواهد رسید. نیازی نیست که تاکید کنیم هنوز ایمیل مارکتینگ یکی از آسان ترین و بااقتصاد ترین روش های بازاریابی و تبلیغات در دنیا می باشد. امروزه بیشتر کاربرانی که از ایمیل استفاده می کنند، وقت خود را بیشتر از انجام بعضی از کارهای روزمره خود مانند صبحانه خوردن و دوش گرفتن، صرف بررسی ایمیل می کنند.

در مقایسه با دیگر روش های بازاریابی، در ایمیل مارکتینگ ایمیل ارسالی شما در اینباکس ورودی قرار می گیرد و بارها می تواند توسط کاربر خوانده و بررسی شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی اینکه چرا ایمیل مارکتینگ در سال 2017 در صدر روش های بازاریابی قرار خواهد گرفت.

چرا ایمیل مارکتینگ در صدر روش های بازاریابی 2017 قرار خواهد گرفت

قبل از بررسی این موضوع، بهتر است که به سوالات زیر صادقانه پاسخ دهید:

چند درصد از بودجه بازاریابی خود را برای سئو، شبکه های اجتماعی و ایمیل اختصاص داده اید؟

آیا همیشه به دنبال یادگیری روش های تبلیغاتی جدید در بازاریابی اینترنتی بوده اید؟

آیا به تمامی راه های برگشت سرمایه از راه تبلیغات در اینترنت و ایمیل مارکتینگ آشنایی دارید و استفاده می کنید؟

پاسخ به این سوالات و مشابه آن، باید قبل از شروع هر برنامه بازاریابی اینترنتی داده شود.

طبق نظر سنجی های انجام شده برای وب سایت های بزرگ هنوز بیشترین مقدار ورودی بعد از سئو، از ایمیل مارکتینگ بوده است.

شما برای ثبت نام نیاز به ایمیل دارید، برای ارسال مطالب بهترین راه ایمیل است، دریافت آخرین اخبار را ایمیل استفاده می شود. پس هنوز نه تنها ایمیل جایگاه خود را حفظ کرده است بلکه توانسته است، نفوذ بیشتری را نسبت به بقیه روش ها بدست بیاورد.

چرا استراتژی ایمیل مارکتینگ

مهمترین مساله برای یک مالک وب سایت، پیدا کردن مشتریان وفادار به سایت می باشد. این مشتریان می توانند از محصولات خریداری کنند یا محتوای سایت را مورد مطالعه قرار دهند.

یکی از بهترین روش ها برای دریافت مشتریان وفادار، ایمیل مارکتینگ است. ارسال خبرنامه با استفاده از ایمیل مارکتینگ، یکی از روش هایی است که می توان در آن آخرین مقالات و خبرها برای کاربران ارسال کرد.

ممکن است که تمامی صفحات از نظر سئو نتوانند در جایگاه خوبی در گوگل قرار بگیرند، از این رو بهتر است که با یک برنامه ریزی، یک برنامه و استراتژی ایمیل مارکتینگ برای دریافت لینک بنویسید. جالب است که بدانید تاثیر ایمیل مارکتینگ برای جذب کاربران وفادار 30 برابر ورودی سئو می باشد. پس چرا از این تکنیک رایگان که در اختیار همه وجود دارد، استفاده نکنیم؟ تکنیکی که در سال جدید با توجه به اهمیت آن، می تواند کمک بزرگی به رشد کسب وکار کند.