طراحان اطلاعات و ارتباطات تارادیس
(با مسئولیت محدود)

021-88852556
021-88443943

برای دریافت مشاوره رایگان و یا سفارش محصولات و خدمات، با ما تماس بگیرید.

فناوري اطلاعات و صنعت هتلداري

مقالات فناوري اطلاعات و صنعت هتلداري
فاصله زیاد هتلها از ارائه خدمات به صورت آنلاین

فاصله زیاد هتلها از ارائه خدمات به صورت آنلاین

گروه بندی هتلها در ایران، این امکان برای هتلها فراهم کرده است که از یک مدیریت متمرکز بهره ببرند. ولی حتی مدیریت متمرکز کمک زیادی به افزایش کیفیت خدمات آنلاین هتلها نکرده است. اکثریت هتلهای ایران از امکانات دنیای وب بهره نمی برند.

مزایای رزرو آنلاین هتل

مزایای رزرو آنلاین هتل

امروزه با رقابتهای نفس گیر شرکت های گردشگری در فضای وب و سایت هایی که نظرهای واقعی مسافران را درباره هتل ها منعکس می کنند، دنیای صنعت گردشگری و قوانین فروش و بازاریابی محصولات و خدمات در آن متحول شده است. یک سایت رزرو آنلاین هتل پیشنهادات متنوع و ویژه ای برای خرید بهترین هتل ها و مناسب ترین اتاق ها به مسافران ارائه می دهد. مسافران نیز امروزه بیش از پیش به این سایت ها اعتماد کرده و تجربه لذت بخش سفر خود را با خرید آنلاین هتل آغاز می کنند. جالب اینجاست که آژانس های مسافرتی آنلاین علاوه بر نرخ های رقابتی که ارائه می دهند، حتی پیشنهادات بهتری در زمینه نوع اتاق های یک هتل نیز برای مسافران دارند.

وب سایت : ابزار کارآمد در توسعه گردشگری مجازی

وب سایت : ابزار کارآمد در توسعه گردشگری مجازی

یکی از عالی ترین زمینه های اطلاع رسانی توان گردشگری یک کشور ،استفاده از تارنماهای اینترنتی است. وب سایتها به دلیل ارزش اطلاع رسانی زیادی که در سرزمین دیجیتالی اینترنت با یک میلیارد کاربر با سواد دارند،فرصت خوبی برای معرفی چند زبانه و چند رسانه ای قابلیتهای گردشگری یک کشور است.

موقعیت ایران در صنعت گردشگری

موقعیت ایران در صنعت گردشگری

بر اساس گزارش سازمان جهانی گردشگری، ایران رتبه ۱۰ جاذبه های باستانی و تاریخی و رتبه پنجم جاذبه های طبیعی را داراست با این وجود از لحاظ بهره برداری از این منابع در جایگاه مطلوبی قرار نگرفته است. در حالی که سهم ایران با وجود رتبه ممتازش در جاذبه های جهانگردی از درآمد گردشگری جهان حتی به یک درصد هم نمی رسد.

فن آوری و چگونگی تغییر صنعت هتل و تاثیر آن بر تجربه مهمان

فن آوری و چگونگی تغییر صنعت هتل و تاثیر آن بر تجربه مهمان

با توجه به تکنولوژی و قدرت عظیم اینترنت اشیاء (IoT)، انتظارات مصرف کننده در حال افزایش است. این درست در داخل هر صنعت و در هیچ کدام بیش از بخش هتل نیست. در یک صنعت که انتظارات مشتری برای تجربه مثبت بسیار بالا است، فناوری ممکن است فقط ابزارهایی برای غلبه بر این چالش باشد.

سیستمهای توزیع جهانی  در صنعت گردشگری

سیستمهای توزیع جهانی در صنعت گردشگری

سیستم رزرواسیون جهان (GDS)به عنوان نخستین و بهترین سامانه پیشرو به منظور برقراری ارتباط هتل ها و آژانس های بین المللی در زمینه رزرو آنلاین متصل شد.

در عصر دیجیتال، گردشگران انتظار دریافت خدماتی ویژه شخص خود را دارند. آنان نیاز دارند همیشه آنلاین و متصل به اینترنت باشند و نیاز به تجربه هایی جدید و شگفت در آنها وجود دارد. این گردشگران از مقاصدی بازدید می کنند که بتواند به آنها چیزی نوین و مجزا از چیزهایی که دیگران عرضه می کنند، ارائه دهد؛ ضمن اینکه با محیط زیست فرهنگی – اجتماعی و طبیعی در تعامل باشد